دکتر کامران جزایری
Search
Close this search box.
تزریق فیلر آقایان

تزریق انواع فیلرها برای آقایان

بسیاری از روش‌‌های زیبایی تزریق فیلر که زمانی فقط برای زنان تصور می‌شد، امروزه به ‌طور معمول توسط آقایان نیز درخواست می‌شوند. یکی از گروه هایی که به سرعت به سمت جراحی پلاستیک زیبایی روی آورده اند مردان هستند.
تکنیک‌‌های غیرتهاجمی، مانند فیلر ‌های پوستی تزریقی، یک روش سریع و پر بازده را با نتایج فوری و بدون وقفه در مطب در اختیار مردان قرار می‌ دهند. مردانی که متوجه وجود چین و چروک ‌های عمیق صورت و خطوط موجود در اطراف چشم یا دهان که ناشی از شلی پوست می باشند شده‌اند پیشرفت‌ های بسیار خوبی را با فیلر ‌های پوستی مشاهده خواهند کرد. علاوه بر این، در پوست هایی که در آن ها حفره ایجاد شده است تزریق فیلر می‌تواند به طور چشمگیری آن را بهبود دهد. به این دلیل که فیلر ها حجم از دست رفته صورت را پر می کنند.

فواید فیلرهای پوست چیست؟

انواع فیلرهای پوستی را می‌توان به نواحی مختلف صورت تزریق کرد تا به بیماران کمک کند پوست آن ها صاف ‌تر، جوان ‌تر و با طراوت ‌تر به نظر برسند. فیلرهای پوستی با دارا بودن طیف وسیعی از فواید مختلف بهبودی قابل توجهی را به بیمار ارائه می دهند. برخی از این فواید عبارت اند از:

بهبودی سریع

در حالی که زمان بهبودی فرد به مقدار فیلر، ناحیه مورد نظر و میزان آن بستگی دارد، به طور معمول بهبودی فرد ۲۴ الی ۴۸ ساعت طول می کشد. برای اکثر مردان، بهبودی بین یک تا دو روز بدون نیاز به استراحت طول خواهد کشید. مردان می توانند بلافاصله بعد از تزریق به محل کار خود بازگردند.

دارای محدودیت کم

پس از تزریق فیلر فرد هیچ گونه محدودیتی در رابطه با فعالیت های بدنی نخواهد داشت. با این حال، ورزش شدید در طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت اول پس از یک جلسه تزریق توصیه نمی شود. این مدت زمان به فیلر اجازه می دهد تا ته نشین شود و ناحیه درمان را بهبود دهد و احتمال تورم و کبودی را به حداقل برساند.

حداقل درد هنگام تزریق فیلر

جوانسازی غیر تهاجمی صورت با فیلر های پوستی به هیچ وجه دردناک نیست، بنابراین نیازی به بیهوشی عمومی نخواهد بود. پزشک ممکن است از بی حس کننده موضعی برای راحت تر کردن تزریق فیلر استفاده کند. پس از پایان درمان، ناحیه مورد نظر ممکن است برای چند روز حساس باقی بماند. با این حال، این امر معمولاً با مسکن‌های بدون نسخه مانند استامینوفن به خوبی مدیریت می‌شود.

بهبود فوری در ظاهر

فیلر های پوستی نتایج را به صورت فوری به بیمار ارائه می‌دهند، بنابراین چین و چروک و خطوط عمیق در صورت آقایان بلافاصله بهتر به نظر می رسند. در طی چند روز اول، با ته نشین شدن فیلر ها ممکن است ناحیه تحت درمان کمی بیش از حد پر شده یا متورم به نظر برسد، اگرچه این امر به سرعت برطرف می شود. همانطور که هر تورم یا کبودی پس از درمان کاهش می یابد، مردان نیز می توانند انتظار داشته باشند نتایج آنها همچنان بهبود یابد.

عوارض جانبی بسیار نادر

تزریق فیلر های پوستی روشی قابل اعتماد برای بازگرداندن حجم و خطوط صاف صورت هستند. در حالی که فیلر ها توسط سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) به عنوان یک روش ایمن تایید شده اند، احتمال بروز عوارض جانبی کمی پس از تزریق آن ها وجود دارد. این عوارض جانبی می تواند شامل قرمزی، کبودی، حساسیت و خونریزی دقیق در امتداد محل تزریق باشد. حساسیت یا بی‌حسی نیز در هفته اول امری شایع است.

از بین بردن چین و چروک

مردان نیز مانند زنان به دلیل سن، آسیب های ناشی از نور خورشید، سیگار کشیدن و عوامل محیطی، حجم صورت خود را از دست می دهند. آنها اکنون با مفهوم انجام یک عمل زیبایی برای بهبود ظاهر فیزیکی خود احساس راحتی بیشتری می کنند. فیلر های پوستی مردانه شامل مواد مختلفی است که باعث جوان سازی پوست می شود. این مواد تزریقی را می توان در زیر چشم برای رفع گودی، گونه ها، اطراف دهان و در خطوط و چین های دیگر در سراسر صورت اعمال کرد. این درمان‌ ها تولید کلاژن را تحریک می‌کنند و به صورت زیبایی و طراوت خاصی می بخشند.

فیلرهای هیالورونیک اسید چه مزیتی دارند که انقدر پرطرفدارند؟

ماندگاری فیلرهای پوست آقایان چقدر است؟

با اینکه فیلرهای پوستی به طور معجزه آسایی پوست آقایان را جوان و شاداب می کنند، اما در عین حال نتایج موقتی را ارائه می‌دهند. آنها معمولاً بین شش تا دوازده ماه دوام می آورند. با این حال، برخی از انواع فیلرهای پوستی وجود دارد که دوام طولانی‌تری دارند. جلسات تزریق در مطب بدون زمان استراحت انجام می‌شود و اکثر مردان کمترین ناراحتی را تجربه می‌کنند. زیرا بسیاری از فیلرهای پوستی حاوی لیدوکائین هستند. نتایج فیلر های پوستی بلافاصله پس از تزریق مشهود است. هزینه فیلر های پوستی شما به نوع و حجم فیلر مورد نظر بستگی دارد فیلر های پوستی به ازای هر سی سی قیمت گذاری می شوند.


بایدها و نبایدها برای مردان در حین ریکاوری فیلر پوستی

نکات بسیار مهمی هستند که پس از تزریق فیلرهای برای بهبودی سریعتر و گرفتن نتیجه بهتر از تزریق فیلر باید رعایت کنید:

  • برای تسکین تورم و یا حساسیت‌های موجود پس از درمان بطور متناوب از کیسه یخ استفاده کنید
  • پس از تزریق فیلرها برای کاهش درد استامینوفن یا مسکن های بدون نسخه مصرف کنید.
  • پس از تزریق فیلر های پوستی برای محافظت از ناحیه درمان از کرم ضد آفتاب استفاده کنید.
  • دستورالعمل های خاص دکتر خود را برای بهبودی به طور کامل دنبال کنید.
  • یک تا دو روز اول پس از درمان به باشگاه نروید یا ورزش نکنید.
  • در ۲۴ ساعت اول تزریق ناحیه درمان را مالش، خارش یا ماساژ ندهید. در برخی موارد، این امر ممکن است باعث منتقل شدن پرکننده به مناطق اطراف شود.
  • در ۲۴ ساعت اول الکل ننوشید زیرا الکل ممکن است باعث تورم و کبودی شود.
  • اگر پس تزریق فیلر های پوستی تب دارید یا اگر قرمزی، حساسیت و سفتی پوستتان ظرف چند روز برطرف نشد با دکتر خود مشورت کنید.
  • بهترین راه برای اطمینان از بهبودی سریع و ایمن فیلر های پوستی این است که به متخصص پوست با تجربه مراجعه کنید . قبل از انجام هر تزریقی در مورد تجربه پزشک معالج تحقیق کنید.

سوالات متداول آقایان درباره فیلرهای پوست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط